חנות שיא קול (להלן: “החנות”) הנה חנות אינטרנטית מקוונת הנמצאת באחריותה הבלעדית של עוסק מורשה “שיא קול” ח.פ 201633443. (להלן: “עוסק מורשה” )

אודות המכירות

  1. שיא קול הינה ספק של מגוון מוצרי החנות
  2. כדי לבצע הזמנה יש לבחור מוצר, להזמינו ולהזין את פרטי המזמין ואמצעי תשלום
  3. מיד לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ההזמנה תרשם במחשבינו. כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום הליך המכירה.
  4. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג “דף מכירה” הכולל את כל פרטי המוצר או השירות המוצע למכירה, את מחיר המכירה, האחריות על המוצר אם קיימת ועוד. (להלן “דף המכירה”).
  5. יובהר שמשלוח הדואר האלקטרוני לא מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את שיא קול. הרישום שנרשם במחשבי שיא קול יהווה ראיה מוחלטת לנכונות הפעולות.
  6. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או ע”י התקשרות טלפונית בלבד. לא ניתן לשלם בשום אמצעי אחר, לרבות שובר הנחות/ מתנות, צ’קים וכו’
  7. דע כי הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כך, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  8. במקרה בו אינה אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה על כך. לצורך השלמת הרכישה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע”י הלקוח. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל הלקוח להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה שיא קול  זכאית לבטל את ההזמנה ולחייבו בדמי ביטול כחוק.
  9. שיא קול  מספקת תוכן ומפרטים על המוצרים השונים, המתבססים על התוכן והמפרטים של חברות היצרנים עם התאמה לקהל הישראלי.
  10. זכור כי חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), קובע שבמידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, שיא קול רשאי לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, ובנוסף דמי טיפול בסך 20 ₪. במידה והמוצר כבר יצא ממחסנינו בדרך אליך יופחתו גם דמי המשלוח מסך הזיכוי.

שיטת המכירה

  1. מכירת כל המוצרים תהיה במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.
  2. הגולש בוחר מוצר ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר.

מועדי המכירה

  1. ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.

 

אספקת/הובלת המוצרים

  1. שיא קול תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר (בכפוף למלאי זמין) לכתובת בישראל, אשר הוקלדה בכרטיס הלקוח בזמן פתיחתו או לכתובת חלופית אשר הוכנסה בעת סיום ההזמנה. זמן המשלוח משתנה ע”פ צורת המשלוח של המוצר – שירות משלוחים או דואר ישראל (כפי שיוחלט ע”י שיא קול בהתאם לגודל המוצר), ובהתאם למלאי זמין של המוצר. מוצר שיצא ממחסן שיא קול יגיע לרוכש תוך  14 עד  30 ימי עסקים ע”י שירות השילוח שנקבע ע”י שיא קול. אספקת המוצרים היא כוללת את הישובים שמעבר לקו הירוק. במקרים של משלוחים אל ישובים קטנים יתכן עיכוב בזמן הגעת המשלוח. בהינתן והמוצר לא זמין במלאי למשלוח עד 14 יום כאמור, העסקה תבוטל לבקשת הלקוח או תנתן ללקוח האפשרות להחלפת המוצר באותם התנאים שנרכש המוצר המקורי (לא כולל מוצרים מתצוגה או במציאון).
  2. שיא קול  מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט כדלהלן.
  3. שיא קול לא תהיה אחראית על כל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטה שלה לרבות שביתות, השבתות, פגעי טבע, מצב מלחמה וכיוצ”ב.
  4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית שיא קול רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש. באחריות הלקוח לידע את שיא קול כי המקום שאליו הוזמן המוצר מוגבל גישה מסיבות בטיחותיות. במידה ולא הודיע הלקוח והמשלוח חזר או התעכב יחולו כל הוצאות המשלוח החוזרות על הלקוח.
  5. דמי המשלוח המפורטים באתר הם לא כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים ו/או מוצרים במשקלים חריגים (כגון פסנתרים) שמצריכים הובלה מיוחדת.
  6. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל שיא קול תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.
  7. זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  8. שיא קול מציעה משלוחים חינם ברכישת מוצר מעל 350 שח כהטבה לרוכשים דרך האתר בלבד.
  9. אופן השילוח המוצרים ייקבע ע”י שיא קול. שינוי אופן השילוח לבקשת הלקוח יגרור תשלום נוסף.
  10. רוכש מוצר יהיה רשאי לאסוף את המוצר מחנות שיא קול. לתאום האיסוף יש לפנות אלינו טלפונית.
  11. בעת אספקת המוצר, רשאית שיא קול  ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירת המוצר .
  12. דע כי בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך. במקרה והמוצר נשלח , על מבצע הפעולה להחזיר את המוצר סגור באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לשיא קול על חשבונו.

 

שירות לקוחות

  1. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים בחנויות כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו טלפונית.
  2. אנו נשמח לעמוד לשירותכם, בשעות הפעילות המפורסמות, בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

 שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש

  1. מעבר לשימוש הנ”ל שיא קול  מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאה שלכם אלא עפ”י כל דין ו/או האמור בהסכם זה ואו אלא אם כן הדבר נדרש עפ”י דין או כדי למנוע שימוש לרעה.

  1. שיא קול  נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. פרטי כרטיסי האשראי לא נשמרים באתר החברה אלא בשרת המאושר לכך ע”י חברות האשראי. כל שאר המידע נשמר ומוצפן אך בקיום מקרים שאינה בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, שיא קול לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

 

ביטול עסקה או מכירה ו/או כשל תמורה

  1. המבצע של פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  2. לשם נוחיות המשתמש בלבד, להלן התנאים והדרך בה יכול מבצע הפעולה באתר לבטל את עסקת הרכישה שביצע:

א. ברכישה של מוצר – מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

ב. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

ג. ברכישת פריטים מסוימים, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה, הכל כאמור בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.

ד. במקרה של רכישת מוצר שנרכש ע”י הלקוח והוא ביקש משיא קול  לאחסן אותו עבורו עד שייבקש לשלוח אותו אליו או לאספו יספרו 14 הימים החל מיום ביצוע הרכישה ללא קשר לתאריך האיסוף ו/או תאריך התשלום המלא או החלקי בגינו.

ה. בכל מקרה של החזרה של מוצר שנקנה דרך האתר במשלוח חינם, עלות ההחזרה של המוצר על הלקוח. למען הסר ספק, על אחריות הלקוח להחזיר את המוצר לשיא קול. 

ו. במקרה של רכישת כלי נגינה בחנות – על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) אין לצרכן זכות לבטל עסקה לרכישת כלי נגינה, אלא אם כלי הנגינה ארוז באריזה מקורית שאריזתו לא נפתחה על ידי הצרכן, כל הנגינה לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. לכן, במקרה של רכישה בחנות יחולו תנאי מדיניות החזרת המוצרים אשר חייבת להיות מוצגת במקום בולט בסמוך לקופה. במקרה של רכישה במכר מרחוק – יש לצרכן זכות לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום מקבלת כלי הנגינה או טופס הגילוי לפי המאוחר בתנאי שכלי הנגינה לא יוצר לפי מידות או דרישות מיוחדות ולא מדובר בטובין פסידים. 

  1. ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני sikol.maz@gmail.com.

על אף האמור לעיל לא יהיה ניתן לבטל את רכישת המוצרים הבאים:

א. מוצרים פסידים

ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהמזמין פתח את אריזתם המקורית.

ג. מוצר חשמלי הנפתח מאריזתו המקורית ו/או חובר לחשמל.

ד. תוכנות מחשב שנפתחו מאריזתם המקורית.

  1. תוצאות הביטול עקב פגם – אם ביטל לקוח עסקה עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב חוסר התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החנות, תחזיר החנות ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם; קיבל הלקוח את המוצר נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות בעל החנות במקום שבו נמסר לו המוצר, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
  2. תוצאות הביטול שלא עקב פגם – במידה וביטל הלקוח את העסקה שלא עקב פגם במוצר כאמור לעיל, תחזיר שיא קול ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי ללקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. ובנוסף 20 ₪ דמי טיפול.
  3. קיבל הלקוח את המוצר נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת המוצר לחנות, על חשבון הלקוח, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר בזאת שהלקוח יחויב בתשלום מלא על השילוח גם אם עדיין לא קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה או החוזה נשלח מהחנות לחברת השילוח.
  4. ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע”י מבצע הפעולה, כפוף לכך שמבצע הפעולה יחזיר את המוצר שהוא ארוז באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  5. לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש בכתב של החנות.
  6. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החנות לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  7. האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד’) לחוק הגנת הצרכן.
  8. האמור בסעיף זה אינו בא להטיל על שיא קול אחריות כ”עוסק” בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  9. שיא קול  תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:

א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

ב. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.

ג. אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הזוכים ו/או מי מהם ו/או צד ג’ כלשהו.

ד. אם יתברר לשיא קול  כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו זכה לצד ג’ ו/או לסחור בו.

  1. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציינו בכרטיס הלקוח בעת ההרשמה למכירה.
  2. במידה ולאחר סיום מכירה התגלה כי המוצר ו/או השרות נגמר במלאי, רשאית שיא קול לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה מכירה כאמור שיא קול ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

 כשלון תמורה

  1. שיא קול מתחייבים שבכל מקרה של ביטול עסקה ע”י הגולש עקב כישלון תמורה מלא, תפעל שיא קול לספק מוצר חלופי, שווה ערך, לאחר קבלת ההודעה בכתב מהרוכש, על ביטול והסיבות לביטול העסקה כאמור.
  2. לא הצליחה שיא קול  לספק מוצר חלופי הולם, יושב לרוכש מלוא הכסף ששולם על ידו בפועל , ובלבד שהרוכש ביטל את העסקה אל מול חברת האשראי ושלח לשיא קול הצהרה חתומה על ידו, הכוללת את פרוט כל התשלומים שהוציא.

תנאים נוספים

  1. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי המוצרים והמותגים, טיבם ואיכותם נמסרו לשיא קול ע”י מפעילי הספקים היצרנים והיבואנים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
  2. נפלה טעות ברישום תיאור של המוצר, לא יחייב הדבר את שיא קול. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים.
  3. שיא קול ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז שיא קול שומרת את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב ללקוח. בנוסף על כך, שיא קול  לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על ללקוח בלבד ועל חשבונו.
  4. הלקוח הוא אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.

 קניין רוחני

  1. התכנים המילוליים והאייקונים ו/או כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של שיא קול
  2. אסור להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן שיא קול נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
  3. אין בהצגת החנויות, מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע”י שיא קול.
  4. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  5. החברה רשאית לעדכן את תקנון האתר בכל זמן שתרצה. ט.ל.ח.

שכירות

  1. ביטול מוצר שכירות שבוע לפני שסוכם לא יחוייב בקנס.

ביטול של מוצר שכירות 48 שעות לפני מועד ההשכרה יחוייב ב50 אחוז מהעסקה.

ביטול ביום השכירות יחוייב ב100 אחוז העסקה